marți, 1 martie 2016

Începe primăvara cu o alimentaţie mai sănătoasă!



Au apărut primii ghiocei, soarele ne zâmbeşte mai mult, vremea este mai călduroasă ... Da, a venit primăvara mult aşteptată! :D

Multe lucruri mi-am propus să fac anul ăsta şi sper să şi reuşesc. Cel mai important este însă următorul: mi-am propus să îmi modific regimul alimentar odată cu venirea primăverii. Dacă vă întrebaţi de ce, răspunsul este simplu: primăvara este anotimpul cel mai benefic curățării şi detoxifierii organismului. Dar şi pentru că vreau să mai renunţ la consumul de dulciuri, carne şi grăsimi în general. Sper să reuşesc să ţin această dietă cel puţin pe perioada primăverii. Am o săptămână de când am renunţat la dulciuri. Mănânc multe fructe şi legume, peşte şi carne slabă. Voi renunţa treptat şi la carne, dar momentan mă concentrez pe evitarea dulciurilor. 


Nutriţioniştii ne sfătuiesc să renunțăm la alimentele grase cu care ne-am obișnuit în lunile de iarnă, să reducem consumul de paste și produse făinoase şi să ne îmbogățim regimul alimentar cu cât mai multe fructe și verdețuri proaspete de sezon.

Mă simt mult mai bine, am mai multă energie şi nu mai sunt atât de obosită la final de zi. Semne bune care mă motivează să nu mă las. :P

Tu cu ce schimbări întâmpini primăvara? Vezi mai multe informaţii şi în articolul de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu